Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

måndag 27 maj 2013

Trött, finnig och sur

Det är såååå grått ute, bara regnar. Själv känner jag mig trött, urtrött. Nästan på gränsen till medvetslös ibland tror jag. Jag sitter på jobbet nu framför datorn och ögonen svider och snurrar runt i huvudet på mig.Vet inte om det är årstiden, vädret, att det börjar närma sig semestern eller om medicinerna har börjat spöka med mig igen. Usch vill inte tillbaka till den där vidriga tröttheten som infunnit sig under alla åren jag åt pravidel. Medicinerna sätter mina hormoner i obalans tror jag för jag har fått finnar som en tonåring och känner att jag lätt blir sur och tvär.

Denna vecka ska jag lämna blodprov på prolaktinet, det första sedan jag började äta medicinen efter operationen. Sedan ska vi båda lämna de rutinmässiga blodproverna inför remissen till IVF.

IVF, trött, blodprover

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar