Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

tisdag 14 maj 2013

Experten...

Jag tror att jag med tiden har blivt någon form av expert på att uppmärksamma personer som är gravida. Alltså då menar jag ju såklart tidigt, innan de har berättat något. Jag kan rabbla hur många personer som helst, där jag räknat ut att de varit gravida innan de har berättat något. Med så otroligt många människor som blivit gravida i vår omgivning, tycker jag nu att tecknen är superlätta att se. Önskar jag bara kunde skita i det, men det går liksom inte. Jag ödslar en massa energi åt att gå runt och analysera folk. Såklart handlar det ju om en rädsla från min sida om att de allra sista som är kvar ska bli gravida före oss, därför är jag så otroligt uppmärksam. Å då är jag ju dessutom förberedd när de väl berättar, då behöver jag ju inte rasa ihop känslomässigt. Gravida, tecknen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar