Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

tisdag 7 maj 2013

En till

Såg precis på facebook att en av mina kära ungdomskamrater nu är gravid. Jättevacker bild på henne. Oftast brukar mina vänners besked om att de är gravida inte göra mig så glad som jag skulle önska. Dessa besked gör att jag istället känner mig dålig, avundsjuk, stressad, orolig och nedtyngd. Varför ska det ta sådan jävla tid för oss!!! Men när jag såg min kära vän blev jag glad för hennes skull, jag ville så gärna lyckönska henne på ett sätt som jag inte lyckönskat någon annan gravid på lång tid, ett äkta sätt! Men trots detta sitter jag också med någon slags svart klump i magen och i bröstet, måste vi vara sist?! Nu känner jag mig liten, minst! Det blir att stryka en person till på listan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar