Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

lördag 28 september 2013

Vågar inte

Vågar inte läsa några bloggar nu som handlar om äggplock, det gör mig bara stressad och orolig. Vill på något vis söka efter någon slags bekräftelse i dem; "så många blåsor hade den och den" "vid äggplock var det så många" och "så många ägg fick de ut"......ghaaaaaa!!!!!!!!!! Men snart inser jag att allas våra kroppar ju är annorlunda och därmed säger dessa historier inget om våra förutsättningar. Så jag väntar nu med att läsa bloggar till efter mitt äggplock :-) Ska nog gå och sy nu och skingra tankarna lite

2 kommentarer:

  1. Jag har äp på tisdag och tänker precis som dig att jag inte ska googla, men här är jag och läser din blogg bland andra. Vältrar mig i information och vill frossa i andras upplevelser för att kunna läsa ut något om vad som väntar oss. Men du har så rätt, alla är ju olika. Håller i alla fall tummarna att ni får många fina ägg!! =)

    SvaraRadera