Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 25 september 2013

Nytt UL

Idag var det dags för att gosa ned sig i gynstolen igen...har alltid innan tänkt igenom det där med vilka kläder som är bäst för detta ändamål, för att slippa blotta den blekfeta röven! Så klänning eller kjol brukar det bli, idag klänning! En sak jag inte tänkte på var håruppsättningen, jag hade gjort mig fin idag med en donut högt upp på huvudet. Gick ju inte så jättebra att placera huvudet, jag låg liksom och balanserade på den där donuten under undersökningen.

Hur som helst fick jag min favoritläkare idag som har följt oss den senaste tiden. Vi pratade om att jag numer tar ett steg i taget avseende IFV behandlingen, hon tyckte det var väldigt klok och klargjorde att jag nog förändrats på den punkten. Hon sa också att jag nog fått lära mig det under allt tufft vi gått igenom, att just ta en sak i taget och inte åtta steg framåt. Så uppfattade hon mig tidigare.

Undersökningen visade 10 äggblåsor. 2 av dem hade stuckit iväg rejält (20 mm), därav den korta tiden mellan första och andra undersökningen....fick jag veta nu för det var inget som kvinnan på RMC sa till mig. Men men vad gör väl det. Det var lite spridda skurar avseende mina äggblåsor.
2 äggblåsor på 20 mm    
2 äggblåsor på 14-18 mm                       
4 äggblåsor på 11-14                              
2 äggblåsor på 6 mm

Så vad händer nu, ja det få jag ju veta snart. Har gått runt och känt efter idag och tänkt att snart exploderar de två 20 mm puffarna där inne...hur blir det då? Gör det ont? Jag vill så gärna att de andra ska hinna växa ikapp innan äggplock. Väx nu mina små puffar, väx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar