Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 4 september 2013

Jag suger på det där med exakta tider...

Igår hade jag puffat en vecka och idag är jag inne på dag 8! Det går bra med sprayen, men jag får verkligen anstränga mig för att hålla de exakta tiderna! Jag lovar att det hade gått åt skogen om min sambo inte hade hjälpt till så mycket som han gör. Han säger till varje morgon och kväll och mitt på dagen piper min klocka. Men idag avviker jag från den vardagliga rutinen genom att jobba hemma och vad händer då...jag har inte min klocka på mig och glömmer såklart den exakta tiden :-( Sprayade närmare 3 än halv tre, så ca 30 min försent!!! Hoppas och tror inte det ska göra något någon enstaka gång, det är nog mer så att man inte ska hålla på och fippla med tiderna varje dag. OCH det har jag verkligen inte gjort, jag har skött tiderna klockrent! Några biverkningar känner jag inte av, så det går som sagt bra och jag klagar inte. Jag är lite nojig nu över att någon ska smitta mig med något skit så min kropp blir svag inför behandlingen. Vill vara frisk och stark! Jag tänker inte så mycket på att allt verkligen är igång nu, känns inte så särskilt annorlunda i vare sig min vardag eller kropp. Men jag tycker det är spännande och jag är hoppfull!

2 kommentarer:

  1. Är det verkligen så jättenoga sånär på kvarten? Jag sprayar två ggr om dagen 08.00 och 20.00. Men nog har det blivit närmare 45 min sent ibland...

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att det inte bara är jag ;) Men näe jag tror nog inte det är så illa om det sker någon enstaka gång, men man kanske inte ska hålla på och skifta tiderna varje gång. Men kvinnan jag pratade med på RMC sa "du måste vara noga med tiderna sånär som på kvarten... :0 Men man gör ju sitt bästa!

    SvaraRadera