Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

lördag 7 september 2013

Det går enligt plan

Igår kväll fick jag blödningen/mensen som ska inträffa efter 7-10 dagars sprayande. På dag 29 i cykeln kom den som den brukar, så allt går hittills som planerat :-) På onsdag är det undersökning för att se om jag har blivit nedreglerad. Jag har haft en konstig värk i vänstra axeln ett par dagar. Satt och läste igenom bipacksedeln på sprayen för att titta på ev. biverkningar iom att jag inte tycker mig ha några. Där stod det just att man kan få muskelspändhet i axel ?! Så konstig biverkning, men det går ju lätt att stå ut med. I torsdags beställde jag mina sprutor, de kommer hem på tisdag! Får se om jag vågar ta dessa själv?! De blodförtunnande sprutorna jag tog efter utomkvedes fick ju min sambo ta på mig varje gång! Men jag tror nog att det ska gå bättre den här gången för nu är jag laddad, stark och bestämd!

1 kommentar: