Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 25 september 2013

Äggplock

 
Datum för äggplock blir nu på måndag!!! RMC ville att de andra av mina blåsor skulle hinna växa ikapp. Hon var allt lite förtegen om blåsorna och deras storlek när jag förde det på tal. Självklart frågade jag om hur det blir med mina två stora blåsor. De kan absolut klara sig men de kan också spricka. Men det är inget som gör något och jag kommer inte känna det, om det skulle bli så! Så nu ber jag till mina bubblor att de stora inte ska växa och ge utrymmer till de små att växa desto mer <3

Börjar bli svullen i nedre delen av magen. Det spänner lite när jag går, rör mig och hostar. Men alltså jag gillar´t...på något konstigt vis ;)



 

2 kommentarer:

  1. Har inte haft en tanke på att det kan göra ont om blåsorna spricker. Hurra för ÄP på måndag. Har du ET på onsdag du också? Då blir vi ruvade samtidigt :)
    Http://omlivetefter.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch jag är livrädd för just "ont" och frågar alltid för säkerhets skull ;-) Då är jag ju förbered om något skulle kännas lite lite annorlunda...puh! Men nu skulle det ju inte kännas :-) Ja det ska bli spännande på måndag, men jag kan inte låta bli att tänka på om de större blåsorna hinner spricka och de mindre inte hinner bli färdiga...tröttsamt ältig jag är! De är så väldigt sparsamma med information framåt, vi tar verkligen bara en sak i taget och iofs vill jag ju ha det så också. Så vi har knappt ens pratat om återföring å än mindre ett datum. Det är ju ett par steg kvar dit ännu...men jag hoppas, hoppas, hoppas på onsdag eller torsdag!!!

      Radera