Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 2 oktober 2013

Ruvare

Igår begav vi oss till RMC för återföring. Jag var inte fullt så nervös igår, vilket var väldigt skönt. Vi fick veta att 5 av de 7 äggen blivit befruktade, duktiga simmare mannen har. 3 hade delat sig bra, varav 2 av dem var av högkvalitet! Så vi fick ett litet embryo tillbaka och ett ligger och väntar i frysen💛 Så Glader får nu hänga med oss och Kloker får stanna på RMC 😊 Återföringen kändes ingenting, oroade mig lite för det! Det knepigaste var den fulla blåsan, som man både ville tömma å inte efter återföringen! Man skulle ligga kvar tio minuter efteråt, men jag låg femton å kissade sedan försiktigt försiktigt. Jag gick sedan långsamt till bilen! Vi åkte till Ikea och åt köttbullar och jag sniglade mig fram och höll ihop benen lite, kan inte ha sett riktigt klok ut! Men men det struntar jag i! Min mage svullnade rejält på hemvägen å det gjorde ont i äggstockarna! Det hög och stickte överallt, usch var obehagligt! Tror att min mage var som en ballong, full med luft efter dessa dagar. Väl hemkommen "hoppade" jag i min onepiece å la mig i sängen, nu skulle det släppas ut luft! Datorn framför mig på sitt datorbord, ingen dator på magen här inte! En påse Gott och Blandat å så katten bredvid, så låg jag sedan hela kvällen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar