Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

söndag 6 oktober 2013

Ruvardag 4

Ligger i sängen nu och låter min progesteron vagitorie sjunka in. Idag är dagen då embryot ska fästa i livmodern, ber till den att göra det! Och imorgon ska den borra sig djupare in, vill att det ska bli måndag för en gångs skull ;-) Det rinner till rejält från underlivet ibland å det är läskigt, numer orkar jag inte springa in på toan varje gång utan drar snabbt ned byxorna och trosorna i ett svep när som helst hur som helst, ja nästan iaf ;-) Men det är vitt och grynigt det som kommer. Har ont i ryggen emellanåt och det är också läskigt, iofs brukar jag inte ha ont i ryggen vid mens annars. Jag har molvärk och det är också läskigt! Mens eller biverkningar av progesteron, så går tankarna! Men mens tror jag inte på! Det är cykeldag 31 idag (i vanliga fallet) och jag vet ingenting om hur man tänker om det utifrån IVF. Hejar på glader!!!

1 kommentar:

  1. Klart vi hejar på Glader! Håller tummarna! :)

    SvaraRadera