Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 9 oktober 2013

Ruvardag 7

Idag är det en vecka sedan återföringen! Jag känner efter som tusan även om det borde vara för tidigt ännu! Jag förstår ju att de symtom jag känner är kopplade till progesteronet; brösten ömmar och det hugger till emellanåt vid livmodern i samband med att jag reser mig upp. Brösten har ömmat sedan äggplocket men idag har brösten upphört att ömma och det är läskigt! Men den låsta känslan i livmodern kvarstår. Jag kopplar på något vis ihop de ömma brösten med en graviditet, även om jag vet att de ömmande brösten kommit senare vid mina andra två graviditeter, absolut inte i vecka 3 utan mer i vecka 5. HCG har ju knappt börjat utsöndras ännu! Jag tänker mig att jag borde känna av något till helgen om inte mensen har kommit! Det börjar tära på nerverna nu! Men nu får jag sluta med detta och göra andra saker, jag får vänta och se helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Kommer du kunna hålla dig till testdagen ;)?
    HTTP://omlivetefter.blogspot.se

    SvaraRadera