Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

lördag 5 oktober 2013

Blastocyst

Idag ska lilla embryot ha utvecklats till en blastocyst, hoppas jag! Å nu börjar det bli dags att stegvis slå sig till ro i min livmoderslemhinna, den välkomnar dig gärna då det varit ganska så ensamt där! Tror ni kommer trivas tillsammans, då livmoderslemhinnan nu borde vara tjock och frodig och har massa värme och komfort att erbjuda :-) Tyngdkänslan finns fortfarande kvar mot underlivet, tror att det beror på att livmoderslemhinnan växer och trycker på lite. Brösten ömmar till och från lite smått, vilket jag tänker har med progesteronet att göra. Magen är inte lika svullen längre, men jag är svullen och spänd ned mot äggstockarna och livmodern. Reser jag mig lite för fort ibland hugger det till. Det är superskönt med helg och jag fixar och donar lite här hemma. Jag har även köpt hem fina tyger och har påbörjat att sy en höstkappa!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar