Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 3 juli 2013

Härligt med semester men...

Både jag och honey har semester å det är givetvis jättehärligt. Men jag har nu så svårt att ta tiden ann. Tänker så mycket på vad som väntar oss, positiva tankar, och vill vara där nu! Börjar känna mig otålig. Därför blir semestern på något sätt den lite långa och sega väntan. Annars så njuter vi av våra lediga dagar med pyssel i trädgård å hus, träning och bad. Jo en sak till. Inför IVF:n vill jag känna att jag och min kropp är i gott skick. Min vikt är bra förvisso och jag har egentligen inga laster såsom rökning, snusning eller alkohol. Jag tränar hyfsat regelbundet. Jag brukar nästan alltid bara dricka alkohol i samband med fester, har inte haft något behov av att dricka vid helger och på kvällar. Men på senare har jag börjat tycka att det sitter fint med ett glas till maten på helgen. Och visst är det också fint att få unna sig ett glas vitt vin på semestern. På något sätt känns det inte helt bra just nu, därför har jag låtit bli. Säger till mig själv "har du inte druckit vin innan vid semester och helger behöver du väl inte börja med det just nu, det är väl dumt" !! Japp så så är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar