Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

fredag 12 juli 2013

skiträdd

Usch skulle haft min mens igår/idag men den har inte kommit, som ju alltid är så regelbunden. Vi har tänkt "säkra perioder" men jag börjar nu fundera å räkna tillbaka. Tänk om, tänkt om....TÄNK OM!Kom endast en liten liten blödning idag med gammalt blod...sedan inget mer?! Känner mig också vansinnigt trött och har ont i kroppen så som jag tidigare känt mig när jag varit gravid. Jag vill verkligen inte bli gravid nu, är livrädd för att få utomkvedshavandeskap igen! Förvisso så kan ju ett ägg slinka igenom mina krokiga äggledare å då är ju allt toppen, men jag vågar inte ta den chansen. Usch inbillar mig å känner efter å tycker det sticker lite konstigt i högra äggledaren, eller i ryggen eller....Jag har bestämt mig för att vi hellre tar den kontrollerade vägen med IVF och allt som hör därtill än att chansa.Vågar inte testa, hoppas mensen kommer inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar