Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

måndag 15 juli 2013

Skapande och kreativitet

Japp att få skapa och vara kreativ får mig att må bra. Det liksom tvingar mig att tänka på andra saker och att vara koncentrerad på uppgiften. Så himla skönt för hjärnan och själen att få fokusera på helt andra saker. För det ÄR så fruktansvärt uttröttande att tänka på allt det här med graviditet och barn. Jag har börjat sy från ingenstans och gör det med glädje och verklig framgång. På bara en vecka har jag sytt upp tre fantastiska klänningar som gör mig lycklig att se på och använda. Ja något bra ska det väl komma ur all den här skiten ;-)

Hittills denna semester har jag då bara ägnat mig åt att göra saker jag mår bra av såsom att måla, sy, snickra, promenera, springa, dansa och renovera gamla möbler. Jag njuter av att få umgås med min sambo hela dagarna, att få gosa med vår hund och att bara få vara på vår fantastiska gård. Jag försöker i så stor omfattning som möjligt att tänka på allt i mitt/vårt liv som är bra och får mig att må bra och strunta i det som jag nu i stunden uppfattar som det dåliga!

sy klänningar, må bra, ofrivilligt barnlös

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar