Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

tisdag 6 augusti 2013

Mens i antågande, annars verkar varenda jävla hormon jävlas

Nu är mensen på gång, har haft lite bruna flytningar idag. Kommer den igång imorgon får jag ringa till RMC för vidare planering. Jag vill iaf minnas att vi sa så. Går fortfarande och grubblar på det där med sköldkörteln och hur det eventuellt kan förstöra. Äter min levaxin och den ger inga biverkningar. Jag fick meddelande idag från vår doktor på RMC som fått provsvaret från min endokrinolog. Hon sa att jag har förhöjt värde av TPO antikroppar eller något. Vet inte hur eller när det blivit så å vad det har för betydelse, men utifrån det ska jag äta levaxin. Min läkare på RMC sa också att man utifrån antikropparna kan anta att värdet kommer att stiga när jag blir gravid och därför behöver jag levaxinet både nu och då. Låter inte bra tycker jag, och jag funderar ju nu såklart över om detta nu istället kan sätta käppar i hjulet?! Men bara vår läkare kan ju svara på det.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar