Att man aldrig vänjer sig!

Att man aldrig vänjer sig!

onsdag 5 juni 2013

"Normalt"

Fick svar på mitt blodprov ang. prolaktinet igår och det var nu NORMALT!!! Så himla skönt. Värdet ligger nu på 490 och har aldrig legat så lågt innan. Så nu borde jag vara superfertil. Första gången jag blev gravid blev jag det första månaden som värdet var normalt (690) och andra gången tog det två månader med normalt värde (500). Så nu blir det att tänka omvänt och vara försiktig. Spannet ska ligga mellan ca 250-690. Min läkare på gyn har påtalat att värdet behöver vara normalt innan IVF och nu är det det :-) Så bra för på fredag ska vi till gyn för planering. Nu e jag glad och ikväll ska jag och en härlig kamrat ut och dansa och imorgon är jag och honey lediga!!! Prolaktin, gravid, IVF,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar